Dažnai užduodami klausimai

Sumokėjau už skaitmenines priemones, bet jų negavau. Ką daryti?

Po sėkmingo apmokėjimo į jūsų nurodytą elektroninį paštą atsiunčiamas laiškas su failais „Jūsų užsakymas iš priemonesugdymui.lt yra įvykdytas”. Jeigu tokio laiško negavote, patikrinkite šlamšto skyrelį. Jei laiško nerandate ir šlamšto skyrelyje – susisiekite elektroniniu paštu info@priemonesugdymui.lt.

Už kiekvieną mokamą užsakymą yra privaloma išrašyti sąskaitą faktūrą. Pagal sąskaitos faktūros išrašymo reikalavimus, joje būtina pateikti pirkėjo vardą, pavardę, adresą. Informaciją, kaip tvarkomi jūsų duomenys, galite rasti Privatumo politika.

Gavus siuntą, žinutėje yra nurodytas siuntos saugojimo laikas. Pasistenkite atsiimti siuntą per nurodytą terminą. Vis dėlto, jeigu nespėjote pasiimti siuntos, pirmiausia, kaip siuntos gavėjas, pabandykite susisiekti su siuntų pristatymo tarnyba ir pasiteirauti, ar yra galimybė įdėti siuntą į paštomatą dar kartą. Jeigu siunta grįžta pas pardavėją, pakartotinį siuntimą apmoka pirkėjas.

Savo elektroniniame pašte atsidarykite laišką „Jūsų užsakymas iš priemonesugdymui.lt yra įvykdytas“. Laiške yra lentelė su įsigytomis prekėmis, pavadinimu „Atsisiuntimai“, jos skiltyje „Parsisiųsti“ yra visi jūsų įsigyti failai. Spauskite ant priemonės pavadinimo ir failas atsisiųs į jūsų įrenginį. Gero naudojimo!

Pirkinių krepšelis
Į viršų